Drömmer mig tillbaka till San Francisco

Nu är det nästan ett år sedan jag var i San Francisco. Hann med mycket under mina två veckor där men finns fortfarande massor att utforska. Hade till exempel velat besöka några fler stadsdelar, Alcatraz som jag faktiskt inte lyckades besöka senast och mycket mer men drömmer redan nu om ett nytt besök och att sedan åka hela Californian highway one. Senast blev det bara sträckan San Francisco – Santa Cruz över dagen vilket var riktigt trevligt. Bilden nedan är från en av Twin Peaks som måste vara den bästa utsiktsplatsen över stan. Dessutom är det en ganska trevlig promenad att ta sig upp på berget. Rekommenderar varmt att besöka denna plats om man är i San Francisco. Har många andra tips men återkommer kanske med fler framöver när jag drömmer mig i väg igen eller rent av är dag igen.

image

Leave a Reply

