White Collar

Just sett ännu ett avsnitt av säsong fyra som ganska nyligen började sändas i USA som jag är upptagen med just nu. Fastnade redan i våras när jag hittade tv-serien White Collar och sedan dess är jag helt såld på tv-serien. Den har det mest måste jag säga och jag bara älskar kombinationen av FBI-agenter en conman som är ett ord jag har svårt att översätta men enligt tyda.se betyder bondfångare som tydligen skall vara ungefär samma sak som bedragare. Det blir ju dessutom inte sämre av att serien utspelar sig i New York. Måste säga att den innehåller twist och något begåvat i nästan alla avseende. Just nu är det min absoluta favorit tv-serie.

Bara för att för att ge ett smakprov på vad den innehåller vara jag tvungen att lägga med trailern för säsong ett men tyvärr är tv-serien långt mycket bättre än trailern. Men alltid något. De senare trailerna för de andra säsongerna är bättre men vill inte avslöja något för dig så du går miste om fantastisk tv underhållning.

Måste se detta!

Leave a Reply

