Instagramskadad

Sitter på Facebook, händer mig med jämna mellanrum tro det eller ej och ser en bild som jag gillar. Vad gör jag? Siktar på bilden och dubbelklickar på den med tummen precis som man gör på instagram. Saken är dock den att om det vart en engångsföretelse så hade det inte gjort något men det har hänt mig flera gånger senaste veckan.

Slutsatsen av detta är att ett jag har blivit instagramsjuk Och väldigt van vid hur det fungerar vilket skapat nya sorters reflexer i mitt beteende dessutom så kanske det skulle kunna vara en grej för andra appar eller sociala medier att man även där “likar” genom att dubbelklicka på det man gillar med tummen.

Leave a Reply

