iPad beslut

Länge funderat på en iPad och eftersom att min flickvän har en iPad2 så har jag lånat den när jag fått under en längre tid, men nu insett att vi båda gillar att använda för mycket för att vi skall klara oss med bara en. Efter detta konstaterande så har jag äntligen beslutat mig för att köpa en och det var i stort sett bara att köpa en, men sedan kom julen.

Tittade på en iPad2 innan jul och i mitten av december och då kostade det 2700kr som billigast på sina ställen och max 2900 kr i de vanliga butikerna men sedan kom julen och nu ligger de på 3300 i samma butiker och det känns surt att köpa dem för det priset så kollar vidare och nu har jag insett att iPad mini också är ett alternativ och de är mindre men har minst lika bra om inte bättre tekniska specifikationer så vad skall jag köpa just nu så går tankarna fram och tillbaka och blir nog en vända ner till en butik senare för att kolla på iPad mini rent fysiskt för att känna lite på den och fortsätta undersökningen på nätet.

Hör av mig igen när jag bestämt mig.

Leave a Reply

