Facebook nyheter

I går höll som sagt Facebook ett event på sitt högkvarter där den nya newsfeeden presenterade. Som jag gissade så blev den mer åt Google+ håller vilket jag tycker är ett steg i rätt riktning förutseendet på Facebook.

Det blir större fokus på bilder och video och mindre vit yta. Sedan har det även uppmärksammats de senaste dagarna att Facebook testar en ny timeline på Nya Zeeland. Den nya tidslinjen har bara en kolumn istället för nuvarande två enligt uppgift.

Sakta skall den nya feeden nu implementeras men du kan inte få den än. Dock finns det en väntelista du kan sätta upp dig på om du är intresserad av att få den i förväg. Jag satte upp mig på väntelistan i morse vid frukost. Nu väntar jag helt enkelt på att få testa den och se hur den fungerar och ser ut.

Leave a Reply

