Rensar mitt Googleflöde

Någon sa någon gång till mig att man skall försöka kontrollera sitt Googleflöde och jag tänkte att nu kunde vara en lämplig tidpunkt att rensa upp lite bland gamla communitytjänster man varit aktiv i som yngre. Så i dag har jag sagt upp mitt första communitykonto någonsin tror jag. Det tog lite mailade och tid men nu är det i alla fall lite bättre.

P.s. Just nu lever jag lite i radioskugga eftersom att jag pluggar men skall försöka hålla bloggen någorlunda uppdaterad.

Leave a Reply

