Norge närmar sig

Norge närmar sig med stormsteg, min sambo har redan flytta upp och jag börjar förbereda mig och ordnar med det sista här hemma innan det är dags att bege sig. I dag har jag bokat biljetten upp till Norge så till helgen bär det av och innan dess gäller det att ordna lite grejer.

Igår kväll rekade jag inför skidåkning och börjar kolla på vad man skall uppleva i Norge sedan börjar jag bli lite rastlös av att inte hinna träna så tänkte att jag skall ta tag i det igen framöver.

Leave a Reply

