Sjuk

Hade tänkt mig en lugn helg där jag kunde koppla av och bara njuta av Oslo, kanske en utflykt och bara njuta av att vara ledig. Tyvärr gick dessa planer i stöpet redan när jag kom hem i från jobbet i fredags då jag blev sjuk och sedan dess har jag vart sängliggandes hela helgen. Känns tråkigt att spendera sin lediga tid på att vara sjuk måste jag säga. Men i dag känner jag mig i alla fall bättre vilket är skönt men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men sånt är livet.

Leave a Reply

