En bra helg

Som vanligt har det varit en intensiv arbetsvecka där jag arbetat ändå in i kaklet i fredags kväll. Men helgen har varit riktigt bra och ännu är det inte över. I fredags överraskade jag min sambo med middag här hemma och sedan såg vi känn ingen sorg Göteborg-filmen.

I går lördags var det en lugn dag och blev en vända på stan för att sedan avsluta kvällen med att vara bortbjudna som även blev utgång. Där utelivet verkligen överraskade mig positivt ännu en gång måste jag säga. Hade en riktigt trevlig kväll.

Söndagen har börjat med en lugn och mysig frukost och sedan får vi se vad dagen bjuder på.

Leave a Reply

