Stadium Series, Rangers vs. Devils

Okej, snart blir det inte mer sport av mig för i dag men hittade av en slump The Stadium Series mellan New York Rangers och New Jersy Devils och det är fantastiskt. Speciellt när Rangers just nu gått i kapp och om Devils och leder med 6-3. Vet att det har vart mycket sport av mig i dag men jag kan trösta dig med att snart skall jag gå och lägga mig och veckan lär bli full av jobb om jag känner mig själv rätt. Kanske blir lite mer sport i veckan men lär bli mindre.

Norrmannen Zuccarello har gjort två mål och visar sina kvalitéer vilket är kul att se. Speciellt när det är första gången jag ser honom lite mer.

Leave a Reply

