Teknikmåndag

Måndag och en vanlig arbetsvecka som drar igång igen. Själv så pendlar jag ca 16-18 mil om dagen till och från jobbet så minst en väg brukar jag ägna åt podcasts och just i dag hade alla de amerikanska teknikpodcastarn kommit ut med nya avsnitt.

För dig som är intresserad så följer jag tre Amerikanska podcasts om teknik som brukar vara tillgängliga på måndag morgon.

The Verge
Twit (This Week In Tech)
Engadget

Kan tipsa den som är intresserad av teknik dessa brukar ta upp ungefär samma saker men finns vissa skillnader så som i ämne och jargong.

Finns även en svensk teknikpodcast som jag följer men den live sänds tisdag kväll och läggs ut sent tisdag kväll så oftast brukar jag lyssna på dem på onsdagar så den rekommendationen får vänta lite.

Trevlig kväll!

Leave a Reply

