Officeiell Sommar!

Äntligen är det officiell sommar och den har verkligen visat sig i från sin bästa sida.

Oslo har bjudit på strålande solsken hela helgen och det finns en skön sommarkänsla över hela stan. Dessutom så har det grillats friskt både av mig och av andra runt om i stan vilket ger sommar känsla. Har ätit alla måltider utomhus hela helgen som jag och min sambo dessutom har haft besök av min mamma.

I går blev det årets första dopp i havet och var 16 grader skulle jag gissa kanske 17. Inte speciellt mysigt men lite skönt var det ändå och speciellt efteråt.

Själv har jag spenderat nästan hela eftermiddagen på balkongen och läst biografin om Steve Jobs. Ganska inspirerande och facinerande ändå. Sedan så gäller det ju att komma lite i stämning inför Appels keynote i morgon. Ännu har jag inte hunnit läsa in mig på vad jag kan förvänta mig men det tänkte jag göra nu så…Over and Out för i dag!

I helgen har

Leave a Reply

