Varvar upp på bloggen

Bloggen varvar sakta upp och i går så smygstartade jag den engelska bloggen som jag hoppas kunna inviga lite mer officiellt senare i höst. Det finns två anledningar varav den ena är att fler kan förstå vad jag skriver och den andra är att jag gillar att skriva på engelska och vill utvecklas.

Tro dock inte att den svenska bloggen kommer att försvinna på grund av detta. Mitt mål är utan tvekan att skriva på båda.

Jag hoppas att jag skall kunna koppla det mesta av det jag producerar till carnebratt.wordpress.com på sikt och att få utveckla den. Just nu så finns det även en svensk hockeyblogg som egentligen är fortsättningen av alla hockey inlägg jag skrev här innan jag valde att skilja hockeyn i från denna bloggen som mer avspeglar mitt liv och mina äventyr.

Jag kan även avslöja att jag arbetar på en engelsk podcast som kommer att ha fokus på svensk hockey framöver på soundcloud men dels för att jag inte riktigt haft tid ännu och på grund av att hockey säsongen ännu inte börjat på riktigt så ligger jag lite lågt med det projektet just nu men det kommer för er som gillar hockey där ute.

 

Leave a Reply

